Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Thread: "Server svarer sent?"

ThomasB is offline Active Member

Quote Originally Posted by RoyK View Post
    Man kobler seg opp mot et svn-tre med brukernavn og passord og "sjekker ut" koden i treet. Så gjør man en endring og velger velger "commit" for å legge det inn i treet. På den måten unngår man konflikter med mindre man har endra samme linje osv. Kommer tilbake når jeg har satt opp den nye boksen (litt mer en halvtimen...)
    Jeg har vært i kontakt med Erol og andre tidligere, før vi satt i drift Zimbra for 50 brukere hos oss forrige uke.

Nå har det vært litt hektisk med deployment og opplæring, men jeg ser i daglig bruk at den oversettelsen jeg bruker har endel rare utslag og direkte mangler oversettelse av endel tekst-strenger.

Dette er selvsagt ingen klage, jeg er klar over at det er gjort på frivillig basis og deltar gjerne i å komplettere oversettelsen (har gjort det på endel andre Open Source programmer/prosjekter også)

Men det er et godt poeng at vi bør unngå dobbeltjobbing ved at flere sitter med samme fil og oversetter samtidig.

Ser du har satt opp et SVN-tre, men samtidig er det vel et annet som det pekes til fra offisielt Zimbra-hold (på Sourceforge)?

Hvor bør vi lete for seneste utgaver, og skal vi evt ta noen tak for å oppdatere med de siste oversettelsene?

Jeg bruker 6.0.4, og det meste er godt oversatt - så det hadde vært bra å få de siste tingene på plass også....

Mvh Thomas

RoyK is offline Senior Member

Jeg har gått gjennom zimbra-oversettelsen jeg har lagt i (egen) svn og mener denne er rimelig godt fullført. Grunnen til at den ikke er i zimbras egen svn, er at jeg ikke har funnet noen måte å få tilgang dit inn. Jeg har spurt på forumet om hvordan man får tilgang til svn og fått null svar. Jeg har også hørt at å få svn-konto er vanskelig og tidkrevende selv for "partnere". Derfor ligger dette for seg selv.

Men prøv gjerne oversettelsen. Det er ett og annet som ikke er helt hundre der, men det skal ikke mangle strenger og feilene som er der skal være små.

roy

ThomasB is offline Active Member

Quote Originally Posted by RoyK View Post
    Men prøv gjerne oversettelsen. Det er ett og annet som ikke er helt hundre der, men det skal ikke mangle strenger og feilene som er der skal være små.
    Tenkte å gjøre det, men verken
    http://karlsbakk.net/src/zimbra/nb_NO/
    http://zimbra-svn.karlsbakk.net/svn
    ELLER
    http://karlsbakk.net/src/zimbra/nb_NO/
    svarer.

Timeout pga ikke-respons uansett servernavn på domenet ditt?

Mvh Thomas

RoyK is offline Senior Member

Boksen tryna i går - den skal være oppe igjen nå

roy

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)