hello install the latest version of Zimbra 5.0 genial encounter and know the product but I need to resolve some questions, I would like to help this community,

which establishes quotas box email users so that they do not have an unlimited amount of space?

which establishes the size of the file that I attach? so that the server does not accept such an attachment to 532 MB

on where and how to manage spam and viruses that arrive in my server, if I'm there comes a message as spam, which is not? where lies this mail?

as what I can do to change the default port of Zimbra already occupied ports that are for apache and I can not hang a website.

where and how can I change the initial settings, in the part where I select a password.

thanks to all friends who can help me.

hola instale la ultima version de zimbra 5.0 y saben encuentro genial el producto pero necesito resolver algunas interrogantes, me gustaria que esta comunidad ayude,

donde se establecen las cuotas de casilla de email de los usuarios para que estos no tengan una cantidad ilimitada de espacio?

donde se establece el tamaño del archivo que puedo adjuntar?, para que el servidor no acepte por ejemplo un archivo adjunto de 532 MB

en donde y como administro el spam y en virus que esta llegando a mi servidor, que tal si me llega un mensaje como spam, el cual no lo es? en donde reside este mail?

como lo puedo hacer para cambiar los puertos por defecto de zimbra ya que ocupa los puertos que son para apache y no puedo colgar una web.

en donde y como puedo cambiar las configuraciones iniciales, en la parte en donde selecciono la contraseña.

gracias a todos los amigos que me ayuden.