Results 1 to 6 of 6

Thread: Encontrar las cuentas de correo que más espacio ocupan

fjla is offline Intermediate Member

Default Encontrar las cuentas de correo que más espacio ocupan

Buenas. Necesitaría saber si hay alguna sentencia que me muestre que buzones de correo están ocupando más espacio o que me muestre todas las cuentas y lo que ocupan pues tengo problemas de espacio y necesito saber que cuenta es y son mas de 1000 y es un engorro ver una a una. Mi versión de zimbra es la 5.

Saludos.

phoenix is online now Zimbra Consultant & Moderator

You should post your question in English in these forums or use the Spanish language forum if you prefer. What is your question?
    Regards

Bill

Acompli: A new adventure for Co-Founder KevinH.

Good. Need to know if any sentence to show me that mailboxes are taking up more space or to show me all the bills and so they take up space because I have problems and need to know that counts and are more than 1000 and is a bummer to see a one. My version of Zimbra is 5.

Greetings.

phoenix is online now Zimbra Consultant & Moderator

Quote Originally Posted by fjla View Post
    Good. Need to know if any sentence to show me that mailboxes are taking up more space or to show me all the bills and so they take up space because I have problems and need to know that counts and are more than 1000 and is a bummer to see a one. My version of Zimbra is 5.
    Do you mailboxes have a quota specified or are they unlimited quota? The Admin UI will list the quota for the mailboxes is that not what you need?
    Regards

Bill

Acompli: A new adventure for Co-Founder KevinH.

The mailboxes have diferent quota, depending on the customer, and we have more than 1000 mailboxes.

dbetta is offline Intermediate Member

Estimado amigo, en el administrador puedes ir a "Estadisticas del Servidor" luego seleccionas la hoja --> "espacio de almacenamiento utilizado", ahi veras la utilizacion de espacio de su cuota a cada cuenta si desea ordenar, haz click en la columa correspondiente y se ordenará ascendente o descendentemente.
    De esa simple manera veras lo que necesitas.

///
    Dear friend, in the Administrator interface you can go to "Statistics Server" then select the sheet -> "storage space used", there really space utilization of its quota to each account.
    If you wish to order, click on the appropriate column I and the information will be sorted ascending or descending.
    Really that simple so what you need.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)